تعبیر خواب جریمه

تعبیر خواب، تعبیر خواب آنلاین، تعبیر خواب ابن سیرین، تعبیر خواب امام جعفر صادق، تعبیر خواب جامع، تعبیر خواب حضرت یوسف، تعبیر خواب دانیال نبی، تعبیر خواب علامه مجلسی، تعبیر کردن خواب - tabirkhab.blog.ir

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

اگر در خواب ببینید که جریمه شده اید پاداش می گیرید یا خبری خوش و سرور انگیز دریافت می کنید. هر قدر جریمه بیشتر باشد و بیشتر شما را بر سر خشم آورد بهتر است چون مزد و پاداشی که می گیرید بیشتر خواهد بود. چنانچه در خواب ببینید رانندگی می کنید و افسر پلیس شما را متوقف می نماید و قبض جریمه می نویسد خوب است زیرا خواب شما خبر می دهد که کسی به شما پاداش می دهد و سودی عایدتان می گردد یا خبری خوش به شما می رسد که سرور می آفریند. چنانچه کارگر یا کارمند هستید و در خواب دیدید که شما را جریمه کرده اند که کار اضافی بکنید همین تاویل هست و هیچ ناراحت نباشید زیرا خوابی است نیکو و امید دهنده. تاوان دادن نیز تقریبا همین تعبیر را دارد و اگر در خواب ببینید چیزی را معدوم کرده و مجبور شده اید تاوان بدهید سودی عاید شما می شود اما تاوان گرفتن این معنی را ندارد و برعکس است.

 

آنلی بیتون مى‏گوید:

1ـ اگر خواب ببینید به خاطر خلافی که انجام داده اید جریمه می شوید ، نشانة آن است که نسبت به انجام وظایف خود سرکشی می کنید .

2ـ پرداختن جریمه در خواب ، علامت بیمار شدن و زیان مالی است .

3ـ شانه خالی کردن از پرداخت جریمه در خواب ، نشانة آن است که بر رقیب خود چیره خواهید شد