محمد بن سیرین گوید:

اگر کسی به خواب بیند که تخم کاشت و باز جمع کرد، دلیل که شرف و بزرگی یابد. اگر دید از آنجا که کاشته بود خورد، دلیلش از این نیکوتر است. اگر بیند از آن چه کِشته بود چیزی حاصل نگردید و یا ندانست که چیست و اندک و بسیار آن ندانست، دلیل بر غم و اندوه کند.

نرم افزار اندروید تعبیر خواب

ابراهیم کرمانی گوید:

اگر بیند گندم همی کاشت، دلیل که او خیر و نیکویی رسد. اگر بیند جو همی کاشت، دلیل که او را مال جمع شود. اگر دید کاورس همی کاشت، دلیل بر مال اندک کند. اگر بیند عدس و باقلا و لوبیا و مانند آن همی کشت، دلیل است بر غم و اندوه.

تعبیر خواب علامه مجلسی،تعبیر خواب حضرت یوسف،تعبیر خواب دانیال نبی،تعبیر خواب آنلاین،تعبیر خواب ابن سیرین،تعبیر خواب امام جعفر صادق،تعبیر خواب جامع،تعبیر کردن خواب،تعبیر خواب

حضرت دانیال گوید:

اگر در زمین خویش تخم همی کاشت، دلیل که زنی خواهد و کارش ساخته شود. اگر زمین کِشته خویش ناکِشته بیند، دلیل که او را با کسی خصومت افتد. اگر بیند که به جایی مجهول تخم همی کاشت و برآمد، دلیل که غزا کند و غزا بر وی آسان گردد و خیرها کند. اگر بیند در زمین خویش کشت می کرد، دلیل که او را مال و نعمت حاصل شود. اگر بیند جو یا گندم یا درخت در زمین خود می کاشت، دلیل که عز و جاه او زیاده شود، به قدر آن که کشته بود.

تعبیر خواب آنلاین

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

تخم کاشتن در خواب بر چهار وجه است.

  • اول: جاه و مقام و بزرگی.
  • دوم: فساد.
  • سوم: مال حرام.
  • چهارم: نفع و سود در بازرگانی