تعبیر خواب جغجغه

تعبیر خواب، تعبیر خواب آنلاین، تعبیر خواب ابن سیرین، تعبیر خواب امام جعفر صادق، تعبیر خواب جامع، تعبیر خواب حضرت یوسف، تعبیر خواب دانیال نبی، تعبیر خواب علامه مجلسی، تعبیر کردن خواب - tabirkhab.blog.ir

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: جغجغه در خواب سخن باطل و دروغ است. اگر در خواب ببینید که جغجغه ای در دست دارید که خودتان آن را تکان می دهید و صدا ایجاد می کنید خواب شما می گوید که در روزهای آینده سخنانی خواهید گفت که بعدا مجبور می شوید شرمندگی آن را تحمل کنید. اگر دیگری به شما جغجغه داد به معنی این است که کسی شما را به یاوه گفتن و دروغ پردازی وا می دارد که این هم خوب نیست. اگر صدای جغجغه ای شنیدید بی آن که بدانید زننده آن کیست و از کجاست، دروغ و یاوه خواهید شنید این در صورتی است که صدا را نپسندید ولی اگر از آن خوشتان بیاید فریب می خورید و تحت تاثیر آن سخنان دروغ قرار خواهید گرفت. چغانه در آلات موسیقی قدیم و دایره زنگی در آلات موسیقی متداول نیز همین تعبیر را دارند که به جای خود گفته می شود.

آنلی بیتون مى‏گوید:

  1. اگر خواب ببینید بچه ای با جغجغه بازی می کند ، علامت آن است که زندگی شما لبریز از صلح و صفا خواهد بود ، و وظایف خود را نیز با افتخار و سربلندی پیش خواهید برد . اگر دختری چنین خوابی ببیند ، علامت آن است که در آیندة نزدیک با مرد دلخواهش ازدواج خواهد کرد .
  2. اگر خواب ببینید به بچه ای جغجغه ای می دهید ، علامت آن است که در کاری سرمایه گذاری می کنید که با شکست روبرو خواهد شد .

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :جغجغه در خواب سخن باطل و دروغ است. اگر در خواب ببینید که جغجغه ای در دست دارید که خودتان آن را تکان می دهید و صدا ایجاد می کنید خواب شما می گوید که در روزهای آینده سخنانی خواهید گفت که بعدا مجبور می شوید شرمندگی آن را تحمل کنید. اگر دیگری به شما جغجغه داد به معنی این است که کسی شما را به یاوه گفتن و دروغ پردازی وا می دارد که این هم خوب نیست. اگر صدای جغجغه ای شنیدید بی آن که بدانید زننده آن کیست و از کجاست، دروغ و یاوه خواهید شنید این در صورتی است که صدا را نپسندید ولی اگر از آن خوشتان بیاید فریب می خورید و تحت تاثیر آن سخنان دروغ قرار خواهید گرفت. چغانه در آلات موسیقی قدیم و دایره زنگی در آلات موسیقی متداول نیز همین تعبیر را دارند که به جای خود گفته می شود.