آنلی بیتون مى‏گوید:

  1. اگر خواب ببینید جایی انفجاری رخ می دهد ، نشانة آن است که اعمال ناپسند دیگران به شما زیان خواهد رساند .
  2. اگر خواب ببینید در اثر انفجاری صورت شما یا دیگران زخمی و سیاه گشته است ، علامت آن است که با قضاوت نادرست متهم به بی دقتی می شوید و ممکن است جامعه شما را برای این امر محکوم بسازد .
  3. اگر خواب ببینید هوا پر از دود و تکه پاره های اشیاء منفجر شده است ، علامت آن است که از محیط کار و همچنین از مخالفتهای دیگر افراد اجتماع با خود بیزار خواهید شد .
  4. اگر خواب ببینید میان شعله های انفجار گرفتار شده اید ، یا در اثر انفجار به هوا پرتاب شده اید ، نشانة آن است که دوستان بی ارزش و نادرست به حقوق شما تجاوز کرده و از اعتماد شما سوء استفاده می کنند .
  5. دختران بعد از دیدن چنین خوابهایی باید بیشتر مراقب رفتار و روابط خود باشند .

تعبیر خواب علامه مجلسی،تعبیر خواب حضرت یوسف،تعبیر خواب دانیال نبی،تعبیر خواب آنلاین،تعبیر خواب ابن سیرین،تعبیر خواب امام جعفر صادق،تعبیر خواب جامع،تعبیر کردن خواب،تعبیر خواب

لیلا برایت مى‏گوید:

اگر انفجار همراه با کشته شدن عده‏اى باشد، بیانگر آن است که از مشکلى که برایتان پیش آمده نجات پیدا مى‏کنید. اگر در خواب ببینید که یک کارخانه منفجر شده و شعله‏هاى آتش از آن زبانه مى‏کشد، نشانه‏ى پیشرفت و پیروزى در انجام کارهایتان است.

تعبیر خواب علامه مجلسی،تعبیر خواب حضرت یوسف،تعبیر خواب دانیال نبی،تعبیر خواب آنلاین،تعبیر خواب ابن سیرین،تعبیر خواب امام جعفر صادق،تعبیر خواب جامع،تعبیر کردن خواب،تعبیر خواب

درکتاب سرزمین رویاها آمده است :

خواب انفجار : دوستان شما را به خاطر اعمالتان سرزنش می کنند .

دریک انفجار زخمی شده اید : عذاب

بر اثر انفجار علامتی روی صورت شما افتاده : شما را به ناحق متهم خواهند کرد .

شما ناگهان به دنبال یک انفجار غرق در آتش میشوید : دوستان شما از حدشان تجاوز می کنند .

دیگران در انفجار گرفتار شده اند : یکی از بستگان در خطر است .

شما باعث انفجار شده اید : اعتماد دوستانتان به شما از بین خواهد رفت .