بیتون مى‏ گوید:

  1. اگر خواب ببینید با ظرفی آب را از درون قایق خالی می کنید ، علامت آن است که به بیماری دچار خواهید شد و وظایفی سنگین بر دوش خواهید گرفت.
  2. دیدن قایقی سفید بر آبهای آبی در خواب نشانه ابتلا به نومیدی و اندوه است.

تعبیر خواب علامه مجلسی،تعبیر خواب حضرت یوسف،تعبیر خواب دانیال نبی،تعبیر خواب آنلاین،تعبیر خواب ابن سیرین،تعبیر خواب امام جعفر صادق،تعبیر خواب جامع،تعبیر کردن خواب،تعبیر خواب

آنلی بیتون مى‏گوید:

  1. اگر خواب ببینید روی رودخانه ای آرام سوار بر قایقی پارو می زنید ، دلالت بر آن دارد که با توانایی خود در انجام امور کاری به موفقیت می رسید.
  2. اگر خواب ببینید همراه دوستی سوار بر قایقی مشغول پارو زدن هستید ، علامت آن است که در سنین پایین ازدواج خواهید کرد .
  3. اگر خواب ببینید روی آب های طوفانی و ناآرام مشغول راندن قایق هستید ، نشانه آن است که بعد از ازدواج ناچار می شوید بر زن تندخوی خود مسلط شوید .
  4. اگر خواب ببینید بر آبی کم عمق و متلاطم سوار بر قایقی پارو می زنید ، نشانه آن است که از معاشقه های شتاب زده و لذت جوی جسمانی ، سودی خواهید برد .
  5. دیدن قایق رانی بر آبی کم عمق و شفاف در خواب ، نشانة آن است که مدتی کوتاه خشنود و شادمان خواهید بود .
  6. دیدن آب در خواب نشانه وقایعی است که در آینده رخ خواهد داد . آب شفاف نشانه وقایعی مطلوب است و آب و هوای طوفانی نشانه اتفاقاتی توأم با درد و رنج خواهد بود .
  7. اگر در خواب ببینید با ظرفى آب را از درون قایق به سطح دریا خالى مى‏کنید، علامت آن است که به بیمارى سختى دچار خواهید شد و وظایف سنگینى را بر دوش خود خواهید داشت.