هانس کورت مى ‏گوید:

اگر خواب ببینید که در مراسم خاکسپارى یکى از نزدیکانتان شرکت مى‏ کنید، به این معنا است که باید بیشتر مراقب خود باشید تا دچار گرفتارى و بیماری نشوید. اگر در مراسم خاکسپارى همه ناراحت و غمگین باشند، به این معنا است که دچار غم و اندوه مى‏شوید.

نرم افزار اندروید تعبیر خواب

لیلا برایت مى‏ گوید:

اگر در خواب مراسم خاکسپارى یک غریبه را ببینید، نشانه‏ ى به دست آوردن پول و ثروت است. دیدن مراسم تدفین یک شخص بلند مرتبه در خواب، نشانه‏ ى موقعیت ‏هاى خوب شغلى است. اگر در خواب مشاهده کنید که با خانواده‏ى خود به یک مراسم تدفین مى‏روید، نشانه‏ ى جدایى از دوستان است. اگر با لباس مشکى در مراسم خاکسپارى کسى شرکت کنید، یعنى یکى از نزدیکان خود را از دست مى‏ دهید،شرکت در مراسم خاکسپارى پدر یا مادر خود در خواب، نشانه‏ ى شکست در انجام کارها است.

تعبیر خواب علامه مجلسی،تعبیر خواب حضرت یوسف،تعبیر خواب دانیال نبی،تعبیر خواب آنلاین،تعبیر خواب ابن سیرین،تعبیر خواب امام جعفر صادق،تعبیر خواب جامع،تعبیر کردن خواب،تعبیر خواب

آنلی بیتون مى ‏گوید:

  1. اگر خواب ببینید در مراسم تدفین خویشاوندی شرکت کرده اید و آفتاب بر عزاداران می تابد ، نشانة سلامتی اقوام و خویشان است و همچنین نشانة در راه بودن جشن ازدواج یکی از اقوام شماست . اما اگر خواب ببینید هوا بارانی و گرفته به نظر می رسد ، دلالت بر آن دارد که بزودی خبر بیماری کسی را می شنوید که از شما دور است ، و در محیط کار احساس کاهلی و رخوت می کنید .
  2. اگر خواب ببینید در مراسم تدفین ، عزاداران چهره هایی غمزده به خود گرفته اند ، نشانه آن است که بزودی بر محیط هایی نامطلوب پا خواهید گذاشت .