منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

پارچه فریب و نیرنگ است و دروغ و ریا مخصوصا اگر آن را در دکان فروشنده و پارچه فروشی ببینید. پارچه اگر پرده باشد یا در خواب ببینید که متعلق به خود شماست و پرده است و یا می خواهید از آن پرده بدوزید غم و اندوه است بخصوص اگر کهنه و فرسوده باشد. اگر در خواب مشاهده کنید که از دکانی پارچه می خرید و فروشنده برای شما پارچه ذرع می کندخواب شما می گوید که فریب می خورید و کسی درصدد اغوای شما بر می آید. اگر پارچه زرد باشد بیماری است و اگر سرخ باشد هیجان است و چنانچه سبز باشد فرح و انبساط بخصوص اگر بخواهید با آن چادر بدوزید. چادر در خواب حرمت و آبرو و حیثیت است چه متعلق به خودتان باشد و چه دیگری. اگر دیدید که پارچه ذرع می کنید که به دیگری بدهید در اندوه خود دیگری را شریک می کنید و چنانچه دیگری به شما پارچه ای هدیه داد در غم او شریک می شوید.

نرم افزار اندروید تعبیر خواب

لیلا برایت مى‏ گوید:

دیدن پارچه در خواب، نشانه‏ ى موفقیت در انجام کارها است. اگر در خواب ببینید که پارچه‏ ى کتانى مى‏ خرید، یعنى به زودى ازدواج مى‏کنید. اگر در خواب ببینید که پارچه‏ ى کتان مى‏ فروشید، بیانگر داشتن روزهاى شاد است.

تعبیر خواب علامه مجلسی،تعبیر خواب حضرت یوسف،تعبیر خواب دانیال نبی،تعبیر خواب آنلاین،تعبیر خواب ابن سیرین،تعبیر خواب امام جعفر صادق،تعبیر خواب جامع،تعبیر کردن خواب،تعبیر خواب

آنلی بیتون مى‏ گوید:

دیدن هر گونه پارچه در خواب ، نشانه آن است که دوستان ریاکار با رفتار خود شما را اندوهگین خواهند ساخت.