حضرت دانیال گوید:

پوست تن مردم در خواب، آرایش و کدخدایی مردم است.

تعبیر خواب علامه مجلسی،تعبیر خواب حضرت یوسف،تعبیر خواب دانیال نبی،تعبیر خواب آنلاین،تعبیر خواب ابن سیرین،تعبیر خواب امام جعفر صادق،تعبیر خواب جامع،تعبیر کردن خواب،تعبیر خواب

محمدبن سیرین گوید:

اگر پوست مردم سترد مال و برکت است. اگر کسی پوست تن خود را برخاسته دید، دلیل که سر و راز وی گشاده شود و مال او تلف شود. اگر پوست تن خود را کبود یا سیاه دید، دلیل که غمگین شود. اگر دید پوست پایش روشن بود، دلیل که کارش خاسته شود.

تعبیر خواب آنلاین

ابراهیم کرمانی گوید:

پوست جمله چهارپایان به خواب دیدن مال است و پوست شتر میراث است از مردی بزرگ و پوست گوسفند، صاحب را روزی است. اگر پوست درخت سبز دید، خداوندش روزه دار است. اگر دید که پوست از مسلوخ بازگردد، دلیل که از آن کس که بدو منسوب است، مالی بستاند. اگر دید سرائی بنا کرداز بهر پوست باز کردن، دلیل که اگر آن کس قصاب بود در سرای او دیوار نهند. اگر معلم بود، بر کودکان ستم کند.

تعبیر خواب آنلاین

جابرمغربی گوید:

اگر بیند که پوست گاوی باز می کرد، دلیل که آن کس شغلهای کهن و چیزهای تباه شده را به سلاح بازآورد و ازجهت پادشاهی میانجی کند و چون امیران و بزرگان لشگر پادشاه خلاف کند در کارهای بسیار.

تعبیر خواب آنلاین

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

پوست حیوانات در خواب مال است و دارائی مگر پوست شتر که به میراث تعبیر شده و پوست گوسفند که معاش است. اگر دیدید که بر پوست گوسفند فارغ و بی خیال نشسته اید خواب شما می گوید که معاشتان تا مدتی تامین می شود و از این جهت خیالی راحت خواهید داشت. چنان چه دیدید که پوستی دارید یا لباسی پوشیده اید و یا حتی به عنوان زینت به کار برده و مثلا برای حفاظت تشک های اتومبیلتان روی صندلی ها انداخته اید و این پوست متعلق به شتر است خواب شما خبر از یک میراث می دهد. کسی می میرد که مرده ریگ او به شما خواهد رسید و این بستگی به مقدار پوستی دارد که در خواب می بینید. اگر دیدید که فرشی بزرگ از پوست شتر دارید یا تمام صندلی های اتومبیلتان را با پوست شتر پوشانده اید میراث بزرگی به شما می رسد و اگر این پوست کوچک بود چیز قابل توجهی نصیب شما نمی شود. اگر در خواب دیدید که گوسفندی ذبح شده و شما مشغول کندن پوست آن حیوان هستید نشان آن است که از یک نفر که نسبتی با شما دارد سود می برید و بهره مند می شوید و بهتر است اگر پوستی که می کنید مقداری گوشت هم به آن چسبیده باشد که این پول به مصرف معاش شما می رسد و به بیننده خواب امنیت و فراغ خاطر می بخشد. اما پوست بدن خود انسان به نوشته ابن سیرین چیزهائی است که دارید و به آن ها می بالید و فخر می فروشید و بزرگی خود را منوط به وجود آن چیزها می انگارید. مانند خانه، اتومبیل، ویلا، حساب بانکی، سهام کارخانه ها و جواهرات و غیره . چنانچه در خواب دیدید که پوست بدنتان سالم و خوب است و نقصی در آن نیست، (مثل خالکوبی، زگیل، و پیسی و زخم) خواب شما از آینده ای نه چندان دور خبر می دهد که پول دار و متنعم خواهید شد و به خیلی چیزها که آرزو دارید خواهید رسید. چنانچه در عالم خواب پوست بدن شخص دیگری را سالم و خوش رنگ مشاهده کردید که به نظرتان خوب و بی نقص آمد و آن چه دیگران دارند مجذوب می شوید و احیانا حسد می ورزید. اگر قسمتی از پوست بدنتان بیرون و بقیه پوشیده بود رازی از شما فاش می شود. اگر در حمام بودید و دلاک چرک زیادی از بدن شما گرفت که لوله لوله روی پوستتان دیدید خواب شما می گوید که خرج شما زیاد می شود و هزینه زندگیتان بالا می رود. اگر در خواب دیدید که پوست بخشی از بدنتان متورم و کبود شده اندوهی برای شما می رسد و چنانچه دیدید پوستتان زرد شده خواب شما از یک بیماری خبر می دهد.

تعبیر خواب آنلاین

لیلا برایت مى‏گوید:

اگر خواب ببینید که پوستتان زرد است، یعنى مسأله‏اى موجب ترس شما شده است. اگر در خواب پوست نرمى را لمس کنید، یعنى با جدیت به انجام کارهایتان مى ‏پردازید. کندن پوست حیوانات، نشانه ‏ى خوشبختى است. اگر از پوست حیوانات طبلى درست کنید، نشانگر شنیدن اخبار مهم است. اگر در خواب ببینید که پوست حیوانات را جایى آویزان یا پهن کرده‏ اید، بیانگر داشتن اوقات خوش و دلنشین است.

تعبیر خواب آنلاین

آنلی بیتون مى‏ گوید:

مشاهده ‏ى پوست حیوانات در خواب، بیانگر آن است که در اثر انجام کارى به ثروت مى ‏رسید. دیدن پوست میوه در خواب، به این معنا است که از انجام کارهاى سخت خسته شده و به دنبال جایى آرام براى استراحت مى‏گردید.