تعبیر خواب حوض کوثر

تعبیر خواب، تعبیر خواب آنلاین، تعبیر خواب ابن سیرین، تعبیر خواب امام جعفر صادق، تعبیر خواب جامع، تعبیر خواب حضرت یوسف، تعبیر خواب دانیال نبی، تعبیر خواب علامه مجلسی، تعبیر کردن خواب - tabirkhab.blog.ir

محمدبن سیرین گوید:

اگر بیند قیامت برخاست و خلق نزدیک حوض کوثر جمع می کردند، دلیل که پادشاهی پیدا شود در میان خلق عدل و داد کند. اگر بیند از حوض کوثر یک جام بخورد، دلیل که مرگ او بر مسلمانی است. اگر بیند پیرامون حوض کوثر می گشت و آب می خواست و آب ندادند، دلیل که دشمنِ اولاد پیغمبر باشد. اگر بیند حضرت رسول (ص) او را آب داد و بخورد، دلیل که از شفاعت بهره یابد.

ابراهیم کرمانی گوید:

اگر بیند نامش در حوض کوثر نوشته بودند و جامی بستد و از آن آب می خورد، دلیل که او را با عالمی بزرگ صحبت افتد و از آن عالم او را منفعت دو جهانی حاصل شود.

جابر مغربی گوید:

اگر بیند از حوض کوثر آب می خورد، لکن آب وی تیره و ناخوش است، دلیل که بیننده منافق بود و او را از اخبار و قرآن هیچ خبر نباشد و اعتقادش بد است و دین اسلام در پیش وی حقیر و خوار است. اگر بیند حوض کوثر به آن طریق است که در اخبار آمده و از جمله آب حوض کوثر می خورد، دلیل که او را نزد حق تعالی قدری و محلی است و از جمله بزرگان دین است.