تعبیر خواب دریاچه

تعبیر دیدن دریاچه در خواب

تعبیر خواب، تعبیر خواب آنلاین، تعبیر خواب ابن سیرین، تعبیر خواب امام جعفر صادق، تعبیر خواب جامع، تعبیر خواب حضرت یوسف، تعبیر خواب دانیال نبی، تعبیر خواب علامه مجلسی، تعبیر کردن خواب - tabirkhab.blog.ir

لوک اویتنهاو می گوید:

دریاچه

  • دیدن دریاچه :گنج چیزی گزانبها نصیبتان خواهد شد، این چیزشاید از لحاظ معنوی باشد
  • دریاچه نا آرام : موانع بر سر راه عشق

آنلی بیتون مى ‏گوید:

1ـ اگر دختری خواب ببیند کنار دریاچه ای گل آلود و خروشان تنهاست ، نشانة آن است که به زودی در زندگی او تحولاتی صورت می پذیرد و بخاطر نادیده انگاشتن آموخته ها و تجربه های ثمربخش خود تأسف می خورد .

2ـ اگر خواب ببینید با قایقی بر دریاچه ای می رانید و آب از کف قایق ناگهان به درون فوران می کند ، علامت آن است که پس از مدتی که تحت فشار قرار می گیرید ، سرانجام موفق می شوید به شهرت و افتخار دست یابید .

3ـ اگر خواب ببینید زوج جوانی به قایق بر دریاچه ای می رانند و قایقشان ناگهان در آستانة خطر غرق شدن قرار می گیرد ولی آن دو می توانند به گونه ای خود را نجات دهند ، نشانة آن است که دوستی در حق شما مرتکب خطایی می شود . اما با رفتار پسندیدة خود می تواند بار دیگر دل شما را به دست بیاورد .

4ـ اگر خواب ببینید با کشتی بر دریاچه ای آرام و زلال حرکت می کنید ، نشانة آن است که با به دست آوردن ثروت می توانید به آرزوهای خود برسید .

5ـ دیدن دریاچة گل آلود که گرداگردش را صخره ها و درختان عریان فرا گرفته اند ، نشانة خاتمة ناخوشایندِ امور عاطفی است .

6ـ دیدن دریاچة گل آلود که گردش را درختان سبز فرا گرفته است ، نشانة آن است که با غلبه بر شهوات و هوا و هوس های مادی ، با فضیلت و تقوای فطری خود می توانید در راهی سالم و پرمنفعت گام بردارید .

7ـ دیدن دریاچه ای با آب زلال و شفاف که گردش را زمینهای لم یزرع فرا گرفته است ، علامت آن است که برای کسب ثروت دست به اعمال غیراخلاقی خواهید زد .

8ـ اگر در خواب صورت خود را بر آب دریاچه ای زلال ببینید ،علامت آن است که دوستان صمیمی ، خوشی و شادی را برایتان به ارمغان خواهند آورد .

9ـ دیدن عکس درختان پرشاخ و برگ بر آب دریاچه در خواب ، علامت آن است که جاذبه های معشوق شما را هر دم سوی خود خواهد کشید .

10ـ اگر خواب ببینید ساکنین جزیرة دریاچه ای شما را تهدید می کنند ، علامت آن است که وقت خود را بیهوده تلف خواهید کرد و سلامت خود را برای لذتهای نامشروع به خطر خواهید انداخت .