آنلی بیتون مى‏ گوید:

  1. دیدن تخم مرغ در لانه مرغها در خواب ، نشانه آن است که ثروتی قابل ملاحظه به دست می آورید . تعبیر این خواب برای افراد متأهل وجود شادمانی میان افراد خانواده است .
  2. خوردن تخم مرغ در خواب ، علامت آن است که آشفتگی های غیر عادی در خانه شما را تهدید می کند .
  3. دیدن تخم مرغ هایی که تازه شکسته اند در خواب ، نشانه آن است که بخت و اقبال مساعد آرزوهای شما را برآورده می سازد و همت عالی و انصاف شما را نزد دیگران محبوب می کند .
  4. دیدن تخم مرغ گندیده در خواب ، علامت از دست دادن ثروت و منزلت است .
  5. دیدن یک جعبه تخم مرغ در خواب ، علامت انجام معاملات سودمند است .
  6. اگر خواب ببینید تخم مرغ به سر و روی شما پاشیده می شود ، نشانه آن است که جواهراتی به خود می آویزید تا به دیگران فخر بفروشد .
  7. دیدن تخم دیگر پرندگان در خواب ، نشانه آن است که از خوشاوند دوری به شما ارث خواهد رسید و شما در کار خود پیشرفتی چشم گیر خواهید داشت .

نرم افزار اندروید تعبیر خواب

تعبیر خواب علامه مجلسی،تعبیر خواب حضرت یوسف،تعبیر خواب دانیال نبی،تعبیر خواب آنلاین،تعبیر خواب ابن سیرین،تعبیر خواب امام جعفر صادق،تعبیر خواب جامع،تعبیر کردن خواب،تعبیر خواب

لیلا برایت مى ‏گوید:

خریدن تخم مرغ در خواب، نشانه‏ ى سود مالى است. اگر در خواب ببینید که مرغى بر روى تخم‏ هاى خود خوابیده، بیانگر شنیدن اخبار خوب است. دیدن تخم مرغ پخته در خواب، نشانه‏ ى آن است که روزهاى خوبى پیش رو دارید.

دیدن تخم مرغ رنگ شده در خواب، بیانگر بروز سختى‏ ها و مشکلات است. اگر در خواب کسى به شما تخم مرغ رنگ شده داد، یعنى به کسى علاقه‏ مند مى‏شوید.