تعبیر خواب ده

تعبیر دیدن ده در خواب

تعبیر خواب، تعبیر خواب آنلاین، تعبیر خواب ابن سیرین، تعبیر خواب امام جعفر صادق، تعبیر خواب جامع، تعبیر خواب حضرت یوسف، تعبیر خواب دانیال نبی، تعبیر خواب علامه مجلسی، تعبیر کردن خواب - tabirkhab.blog.ir

محمدبن سیرین گوید:

اگر کسی بیند که در دهی است و نام آن ندانست، دلیل بر خیر و نیکی کند. اگر نام آن ده دانست، دلیل بر بدی است. اگر دید که از ده بیرون آمد نیکو است. اگر بیند در ده شد بد است.

ابراهیم کرمانی گوید:

اگر کسی به خواب بیند که از شهری خراب به دهی آباد شد و در روی نعمت بود، دلیل بر خیر و برکت و عز و اقبال کند. اگر به خلاف این بیند، دلیل بر شر و ادبار است. اگر بیند که در دهی شده است، تاویلش نیک است.

جابرمغربی گوید: اگر کسی بیند که دهی مجهول بدو دادند، دلیل که بر قدر عمارتِ آن ده، وی را خیر و منعفت رسد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

اگر کار مهمی در پیش و در دست اجرا دارید و در خواب دهی آباد و معمور ببینید خوب است و نوید دهنده این که کار شما به درستی و به دل خواه انجام می گیرد و به مقصود می رسد و اگر کاری در دست انجام ندارید و چنان دهی در خواب ببینید خواب شما خبر می دهد که به زودی دست به انجام کاری سازنده می زنید که در صورت توفیق به رفاه و نعمت و آسودگی می رسید. ابن سیرین نوشته اگر کسی در خواب ببیند که در دهی است و نام آن ده را نداند نیکو است و اگر نام ده را بداند بد است. چنان چه در خواب از دور ده آبادی را ببینید هدف درخشانی در پیش دارید و اگر ده مخروبه و ویران باشد نتیجه ای که عایدتان می شود بد است و مطلوب نیست. اگر دهی دیدید و احساس کردید که به خودتان تعلق دارد، آن ده کار شما است و نتیجه ای است که عایدتان می شود.