تعبیر خواب دوست

تعبیر دیدن دوست در خواب

تعبیر خواب، تعبیر خواب آنلاین، تعبیر خواب ابن سیرین، تعبیر خواب امام جعفر صادق، تعبیر خواب جامع، تعبیر خواب حضرت یوسف، تعبیر خواب دانیال نبی، تعبیر خواب علامه مجلسی، تعبیر کردن خواب - tabirkhab.blog.ir

لوک اویتنهاو می گوید:

دوست

  • خوب : خبرهای شادی بخش
  • نادوست : اعلان خطر
  • دیدار اتفاقی : اتفاق غیر منتظره
  • ترک کردن دوست : عذابی مبدل به شادی خواهد شد
  • مرگ یک دوست : خبر غیر منتظره
  • عصبانی : بیماری
  • دوست جدید : خوشبختی
  • چند دوست : غصه های زود گذر

آنلی بیتون مى‏گوید:

1ـ اگر در خواب دوستان خود را شاد و سرحال ببینید ، نشانة آن است که بزودی از طرف دوستان اخبار ناخوشایندی به دست شما می رسد .

2ـ اگر در خواب دوستان خود را درمانده ببینید ، علامت آن است که دوستانتان بیمار و پریشان خواهند شد .

3ـ اگر در خواب چهره دوستان خود را سیاه ببینید ، نشانة آن است که بیماری یا حادثه بسیار بدی برای شما یا دوستانتان اتفاق خواهد افتاد . اما اگر آنها را در هیئت ببینید ، علامت آن است که دشمنان ، شما را از دوستان و نزدیکان جدا خواهند کرد .

4ـ اگر در خواب دوستان خود را با لباسی تیره و آستینهای قرمز رنگ ببینید ، نشانة آن است که برای شما اتفاقات نامطلوبی رخ می دهد که اگر باعث زیانی مالی نشود نگرانی به همراه می آورد .

5ـ اگر خواب ببینید دوستانتان چون مجسمه روی تپه ای ایستاده اند ، نشانة آن است که عقاید خود را مبنی بر داشتن انصاف و آگاهی حفظ خواهید کرد . آن سوی فعلی خود به موفقیت می رسید . اگر سکویی که پیکر دوستان بر آن قرار گرفته ، بلند نباشد ، علامت آن است که پس از پیشرفت و ترقی در کار ، دوستان قبلی خود را از یاد می برید . اما اگر پیکر دوستانتان بر سطح زمین قرار گرفته باشد ، نشانة آن است که برای رسیدن به درجات بالاتر شکست می خورید . اگر در خواب بخواهید از کنار مجسمة دوستانتان بگذرید نشانة آن است که دوستی را مورد سرزنش قرار می دهید و او را وادار می کنید تا در زندگی خود تغییراتی بدهد .

6ـ اگر خواب ببینید دوستی پارچة سفیدی دور سر خود بسته است ، نشانة آن است که فردی می کوشد

رابطه ای دوستانه با شما برقرار کند ، همان شخص به شما لطمه خواهد زد .

7ـ اگر خواب ببینید با دوستی که در حق شما بد کرده ، دست می دهید و او بی اعتنا و غمگین به راه خود

می رود ، نشانة آن است که با یکی از دوستان خود اختلاف پیدا می کنید و ممکن است نسبت به هم دلسرد بشوید .

8ـ ملاقات با یک دوست در خواب و گفتگو با او ، نشانة آن است که کارهایتان به شکل دلخواه انجام خواهد گرفت . اما در خانوادة خود دچار جر و بحث مختصری خواهید داشت .

9ـ اگر در خواب با دوست خود جرو بحث کنید و سر او فریاد بکشید ، نشانة آن است که دچار حقارت و تزلزل و نگرانی خواهید شد .

10ـ اگر در خواب با دوست از دیدن دوستی احساس شرمساری کنید یا او را در وقت نامناسبی ملاقات کنید ، دلالت بر آن دارد که به خاطر مرتکب شدن خلافی ، گناهکار شناخته خواهید شد و هم دستان شما همه چیز را لو می دهند .

11ـ اگر زن جوانی خواب ببیند دوستان فراوانی دارد ، نشان می دهد که به منافع زیادی دست خوهد یافت . و محبوبش ارزش تصاحب دارد . اما اگر خواب ببیند دوستانی اندک دارد ، از محبوبیت اجتماعی نصیبی نخواهد برد .